logo

 
ANAL ÜRÜNLER
Anal Penisler
Anal Zevk Toplari

BDSM & FANTEZI
Aparatlar
DVD
Fetis Ürünler
Sex Makineleri

DILDO & VIBRATÖR
Çatal Penisler
Dildo & Dong
Içi Bos Protezler
Içi Dolu Protezler
Kalça Penisler
Oynar Baslilar
Realistik Penisler
Realistik Vibratörler
Vibratör Setler
Vibratörler
Zenci Penisler

ERKEK
Penis Kiliflari
Saglik Ürünleri
Sisme Mankenler
Vajinalar & Mastürbatör
Vakum Pompalar

KADIN
Fantezi Giyim
Lezbiyen Penisler
Orgazm Ürünleri
Saglik Bakim Ürünleri
Sisme Erkekler

www.AMOR.com.tr' da alisveris yapabilmek için üyelik gerekli mi ?
 

www.AMOR.com.tr 'dan yaptiginiz tüm alisverisler için üyelik kosulu aranmamaktadir.


 
Aradigim ürüne en kisa yoldan ulasmak için ne yapmaliyim?
Sitemizden almak istediginiz ürünü ana sayfamizda yeralan "Ara" kutucuguna aradiginiz kelimeleri yazarak ve "Ara" linkine tikladiginiz zaman açilan sayfada iliskili ürünlere ulasabilirsiniz.

 
SIPARIS VE TESLIMAT
www.AMOR.com.tr 'dan nasil siparis verebilirim?
Sitemize  üye olmadan  siparis verebilirsiniz.
  • Almak istediginiz ürünü veya ürünleri "Sepete At" butonuna tiklayarak siparisiniz listenize ekleyiniz ve "Kasaya Git" butonuna tiklayiniz.
  • Hemen almak istiyorum bölümünde "Tamam" butonuna basiniz.Karsiniza Kisisel bilgileriniz ve teslimat adresiniz gelecektir, bunlari eksiksiz doldurup ödeme seçeneginden size uygun olani seçerek devam butonuna basiniz
  • Siparisinizin kargo bilgilerinin seçim ekrani ve ödeme seçenekleri çikacaktir.Seçimlerinizi yaptiktan sonra devam butonuna basiniz.
  • Siparis detaylari bölümünde siparisiniz ile ilgili bütün detaylari göre bilirsiniz.Siparisinizde herhangi bir hata yoksa ve eksiksiz ise siparisi onayladiginizda size siparislerinizi takip etmeniz için siparis numarasi verilecektir ve siparis isleminiz tamamlanmis olacaktir.
 
Türkiye disindan siparis verebiliyor muyum?
Sitemizden Türkiye' disina siparis verebilir.Siparis vere bildiginiz ülkeler siparisiniz sirasinda ülke seçiminde yer alan ülkeler ile sinirlidir.Yalnizca bu ülkelere siparis teslimati yapmaktayiz.
 
Hangi kargo sirketi ile çalisiyorsunuz ?
www.AMOR.com.tr'dan vermis oldugunuz siparisler Yurtiçi Kargo ve UPS Kargo ile belirtmis oldugunuz adrese teslim edilmektedir.

Yurtiçi Kargo'nun ilgili sube / acente bilgilerine http:///enyakin_sube.asp linkinden ulasabilirsiniz.

 
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Sitemizden almak istediginiz ürünleri kredi karti (Visa, MasterCard) banka havalesi ya da Posta Çeki ile ödeyebilirsiniz. Havale ve Posta Çeki ile yaptiginiz alisverislerde, teslimat süresinin baslangici siparisi verdiginiz zaman degil siparis tutarinin hesaplarimiza yansidigi andir. Ödemeli gönderi yöntemleri kabul edilmemektedir.

Sitemizden Idealkart ile tek çekim veya taksitli alisveris yapabilirsiniz.

 
Teslimat sirasinda ödeme yapabilir miyiz ?
www.AMOR.com.tr 'da teslimat sirasinda ödeme yapma sansiniz vardir. PTT ile kapida nakit ödeme yapabilirsiniz.
 
Fiyatlariniza KDV dahil mi ?
Online alisveris sitemizde gördügünüz tüm ürün fiyatlarina o ürün için geçerli olan resmi oranda KDV dahildir. Ancak, ürünlere ait KDV hariç fiyatlari ve KDV dahil fiyatlarini da ayrica görebilirsiniz.
 
GIZLILIK VE GÜVENLIK POLITIKASI
www.AMOR.com.tr 'dan alisveris yapmak ne kadar güvenli?
Sitemizden alisveris yapan kredi karti sahiplerinin güvenligi ilk planda tutulmaktadir. ToCows sertifikali www.AMOR.com.tr internet sitesinde alisveris sirasinda kullanilan kredi karti ile ilgili bilgiler ToCows tarafindan 128 bit sifreleme ile (SSL, Secure Sockets Layer) sifrelenip sorgulanmaktadir. Kartla ilgili hiçbir bilgiye üçüncü sahislarin herhangi bir kosulda bu bilgileri ele geçirmesi mümkün degildir.
 
Siparisim neden banka onayi alinamadigindan iptal edilmis?
Siparisleriniz, banka ya da  Kredi Karti Güvenlik Birimi gerekli durumlarda, siparisiniz ile ilgili onay alabilmek için kredi karti sahibine, sistemlerinde kayitli bir telefon numarasindan ulasamaz ise, siparisinizi kredi karti sahibinin güvenligini saglamak amaci ile iptal edebilmektedir.
Siparis iptali ile ilgili bilgiler, siparis sahibinin üyeliginde kayitli e-mail adresine gönderilir.
Siparisinizin banka tarafindan onay alabilmesi için 
Bankanizda ve sitemizde kayitli kisisel bilgilerinizin güncellenmis olmasi gerekmektedir.
 
Siparisim neden ödeme kontrol sürecinde bekliyor?
Müsterilerimizin kredi karti güvenligini saglamak amaci ile, sadece kredi karti siparisleri için banka onayi gerekmektedir.Onay süreci asagidaki sekilde islemektedir:
“ Kredi kartlari güvenlik birimi müsterilerimize, gerekli durumlarda bankada kayitli kisisel bilgilerinde bulunan sabit telefon numaralarindan ulasarak, siparisleri ile ilgili onayi alir ve bize iletir.
Banka tarafindan siparis onayi sistemimize düstügünde, siparisiniz hazirlanarak kargoya teslim edilir.
2 Günü askin sürede onay alamayan siparislerde banka, müsterimize kendi sistemlerinde kayitli sabit telefon numaralarindan ulasamamistir ve müsterimizin bankadaki kisisel bilgilerini güncellemesi gerekmektedir.” ” 
Bu süreç içerisinde siparisiniz için bankadan tarafimiza halen onay verilmediginden, sizden bankanizi arayarak kisisel bilgilerinizi güncellemenizi ve bankanin kredi karti güvenlik birimine, size en kisa sürede ulasabilecekleri sabit bir telefon numarasi vermenizi rica ederiz.

 
Kredi karti ile yaptigim alisverisimde siparisim onaylanmadi, bu neden olabilir?
Siparisiniz sirasinda kredi kartinizin onaylanmamasinin birçok sebebi olabilir. Bu nedenlerden bazilari

- Kredi karti numaranizi hatali girmeniz,
- Kredi kartinizin son kullanma tarihinin geçmis olmasi,
- Kredi karti limitinizin alisveris için yetersiz olmasi,
- Kullandiginiz ek kartin ana kart sahibi tarafindan iptal edilmis olmasi,
- Karti düzenleyen banka ile geçici baglanti sorunlari yasanmasi,
- Kayip ihbari yaptiginiz bir karti yeniden kullanmaya çalismaniz,
- Kullanmaya çalistiginiz kartin bir kredi karti degil, ATM karti olmasi olabilir.

Kredi karti onay sorunlarinizda yardim almak için karti aldiginiz bankanizin müsteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Kredi karti ile yapmis oldugunuz alisverislerde, bazi durumlarda güvenliginiz için kartinizin ve kimliginizin fotokopisinin tarafimiza gönderilmesini isteyebiliriz.

 
Siparisim elime ne zaman ulasir?
Sitemizden vermis oldugunuz siparisler banka onayini takiben ortalama 3 is günü içinde kargoya verilecektir. Gerçeklestirmis oldugunuz alisverisler teslimat adresinin Istanbul'a olan uzakligina göre 1-3 gün içinde kargo sirketi tarafindan teslim edilir. Cuma günü saat 13:00'den sonra verdiginiz tüm siparisler sonraki Pazartesi günü isleme alinacaktir. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo teslimati yapilmamaktadir. Resmi tatil günlerinde vermis oldugunuz siparisiniz, ilk is günü isleme alinarak banka onayini takip eden 3 is günü içinde kargoya verilecektir.

Verdiginiz siparislerde tedarikçi firmalarin stoklarinda nadiren de olsa bulunmayan ürünler yüzünden gecikmeler ve teminlerde sorunlar yasanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarinizdan veya e-postanizdan size ulasilarak ürünün elinize geç ulasacagi veya temin edilemeyecegi konusunda bilgi verilecektir. Temin edilemeyen ürünler söz konusu oldugunda siparisiniz iptal edilecektir.

 
Satin aldigim ürün hasarli veya yanlis çikarsa ne yapmaliyim?
Teslim aldiginiz paketi kargo görevlisinin yaninda açip, siparisinizi kontrol ediniz. Ürün hasarli çiktiginda kargo görevlisine hasarli ürün tutanagi hazirlatmaniz gerekmektedir. Ayrica, herhangi bir yanlislik veya eksiklik gördügünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz.
 
Ürün hatali geldi, ne yapmam gerekiyor ?
Eger istediginiz ürün ile irsaliyede yazili ürün ayni teslim edilen ürün farkli ise irsaliye ve fatura ile birlikte paketin içine iade nedeninizi belirten bir yazi ile ödemeli olarak tarafimiza gönderilmesi gerekmektedir.

Bu gibi durumlarda müsteri hizmetlerimizi arayarak konu hakkinda bilgi alabilirsiniz.

 
Ürünü begenmedim ne yapmam gerekiyor ?
Bu durumda asagida belirtilen hususlara uygun olarak kargo bedeli müsteriye ait olmak üzere ürünü iade edebilirsiniz.

- Ürünü teslim aldiktan sonraki 7 gün içinde iade edilmesi,
- Ürünün orijinal kutusunun yirtilmamis, zarar verilmemis olmasi,
- Ürünün kullanilmamis olmasi,
- Ürün teslim alindiktan sonra bize iade edilecegi güne kadar herhangi bir sekilde zarar görmemis olmasi.

 
Siparislerim eksik geldi, ne zaman gelir, neden eksik geldi ?
Bu durumda +90 216 700 11 17  no'lu telefonlardan müsteri hizmetlerini arayarak gelmeyen ürününüz hakkinda bilgi alabilirsiniz.Yapilan inceleme sonucunda tarafiniza bilgi verilecek ve eksik geldigi tespit edilen ürün tarafiniza gönderilecektir.

 
GARANTI VE IADE SARTLARI
Gelen ürünü iade etmek istersem ne yapmaliyim?
Verdiginiz siparisle ilgili bir sorununuz oldugunda ürünü müsteri hizmetlerimizden onay aldiktan sonra geri iade edebilirsiniz.

Iade etmek istediginiz ürünü siparisinizin size ulastigi tarihten itibaren tüketici kanununa göre 7 gün içerisinde tahrip etmeden, yipratmadan, ürüne ve orijinal kutusuna zarar gelmeyecek sekilde, eksiksiz olarak irsaliye ve faturasi ile birlikte iade nedeninizi belirten bir yazi ile adresimize gönderebilirsiniz.

Ürünün elimize ulasmasindan itibaren ürün bedeli kredi kartiniza veya havale yapilmasini istediginiz hesap numarasina iade edilecektir. Ürün bedelinin kartiniza yansimasi ile ilgili bir problem yasarsaniz ilgili bankanizin müsteri hizmetleri ile irtibata geçmenizi rica ederiz.

 
Sitenizden vermis oldugum siparisi iptal ettirmek istiyorum. Ne yapmaliyim ?
Öncelikle siparisinizi iptal ettirmek istediginizi bize yazili olarak bildirmeniz gerekmektedir. Yazili gelen talep üzerine siparis iptal edilerek ürün bedeli hesabiniza yansitilacaktir.
 
Kredi karti ile yapmis oldugum siparisi iptal edersem ürün bedeli ne zaman hesabima geçer ?
Siparisiniz iptal edildikten sonra para iadesi islemi ilgili birimimiz tarafindan yapilacak olup, hesabiniza en kisa zamanda yansiyacaktir.

Ancak, bankalarin hesaplara aktarim tarihleri farkli oldugundan hesabiniza ne zaman yansiyacagi konusunda ilgili bankanizin müsteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz.

 
Havale ile verdigim siparisi iptal edersem ürün bedeli hesabima ne zaman geçer ?
Siparisiniz iptal edildikten sonra bize bildireceginiz hesap numarasina ürün bedeli ilgili birimimiz tarafindan hemen yansitilacaktir.
 
Genel iade sartlarina göre farkli özellikler içeren ürün tiplerinin iade kosullari nelerdir ?
Ürünün arizali olmasi disinda hijyen ve saglik sorunlari nedeni ile ambalaji açilmis ürünlerin hiçbir sekilde iadesi kabul edilmemektedir.
 
BIZE ULASIN
Sitemizde satilan ürünler hakkinda bilgi almak, varsa sorunlarinizi ve önerilerinizi iletmek için 
+90 216 700 11 17 numarali telefonlardan 7/24 Saat ulasa bilirsiniz......



www.AMOR.com.tr
 
 
 

       
Stiff Stuard Realistik Penis
Fetis Ürünler
21cm Titresimli Vibratör Penis
Erotik Dvd
25 cm Vibratörlü Realistik Penis
Royal Rabbit Kit Vibratör Set
Realistik Kalça Anüs Vajina
Adam & Eve First Thruster Rabbit Vibrator

 

       
Sisme Erkek Manquin Man Doll
Black Man Doll Zenci Sisme Erkek
Sisme Erkek Manquin Man Doll
Black Jack Sisme Erkek
Sisme Erkek Manquin Man Doll
Black Jack Sisme Erkek
Sisme Erkek Manquin Man Doll
Black Jack Sisme Erkek

 

Penis & Dildo

Kadın

Erkek

Anal Ürünler

Bdsm & Fantezi

Bilgi & Destek

Realistik Penisler

Sağlık Bakım Ürünleri

Sağlık Bakım Ürünleri Anal Penis & Plug Erotik Dvd İletişim

Realistik Vibratörler

Orgazm Ürünleri

Penis Kılıfları Anal Zevk Topları Fetiş Ürünler Sık Sorulan Sorular

Vibratörler

Şişme Erkekler

Vajina & Mastürbatörler Sex Makineleri Hakkımızda

Oynar Başlılar

Anal Vajinal Penisler

Şişme Mankenler Aparatlar Gizlilik

Çatal Penisler

Fantezi Giyim

Vakum Pompalar Teslimat

Kalça Penisler

Sepetiniz

Zenci Penisler

Anasayfa

Anal Vajinal Penisler

Vibratör Setler

İçi Boş Protezler

İçi Dolu Protezler

Sitenin içeriği 18 yaşından büyükler için uygundur.Önerilen kullanim yöntemleri tedavi olarak gösterilemez. Copyright © 2005 - 2021 AMOR TİCARET Tüm hakları saklıdır.